Luottamus&Maine Akatemia

Maine on organisaation arvokkain pääoma. T-Median Luottamus&Maine Akatemia opastaa ja syventää ymmärrystäsi maineen strategisessa johtamisessa – oletpa sitten maineen johtamisen konkari tai sen parissa aloitteleva, johtoryhmän jäsen tai viestintäpäällikkö.

Fazerin vastuullisuusjohtaja Nina Elomaa: ”Mainetta pitää johtaa niin, että se tuo lisäarvoa yritykselle”

´Maineen johtaminen ole sen kummempaa kuin minkään muunkaan asian johtaminen.

Riku Ruokolahti: jos maineen johtaminen ei ole PR:ää, mitä se sitten on?

Yhtiön maine itsessään on menestyksen, mutta samalla myös turmion, lähde - ja sitä kannetaan usein turhan kapeilla hartioilla.

Yritysten maine syntyy vastuullisista teoista

Luottamus&Maine-tutkimuksessa yritysten maine selvitetään tutkimalla suuren yleisön mielikuvia yrityksistä kahdeksan eri osatekijän avulla.

Kantaako viestintäpäällikkö teilläkin vastuun yrityksen keskeisimmästä riskistä – ja kilpailukykytekijästä?

Riku Ruokolahti: Maineen johtamisen käsikirja, I-luku

T-MEDIA OY

EVIDENCE BASED REPUTATION ADVISORY

ETELÄINEN MAKASIINIKATU 4 A, 2 krs. 00130 HELSINKI

© T-MEDIA 1997 - 2019