Maineen johtamisen käsikirja

Maineen merkitys yritysten ja organisaatioiden olemassaololle on merkittävä ja kasvanut ajassa entisestään. Liian usein sen rakentaminen jää viestinnän harteille, vaikka jokaisella organisaation jäsenellä on roolinsa maineen muodostumisessa. Missä tämä organisaatioiden arvokkain aineeton pääomaa syntyy? Kuinka sitä voidaan tutkia? Miten siitä luodaan konkreettinen, keskusteltavissa ja johdettavissa oleva voimavara?

 

T-Median kehitysjohtaja Riku Ruokolahti vastaa Luottamus&Maine -liiketoiminnasta ja valmentaa ylintä johtoa sekä johtoryhmiä kokonaisvaltaiseen maineen johtamiseen. Riku on kirjoittanut käsikirjan yritysten maineesta ja sen johtamisesta.

 

Kirjassa syvennytään maineen, liiketoiminnan ja johtamisen väliseen yhteyteen sekä maineen systemaattiseen rakentamiseen. Näistä Riku Ruokolahdella on satojen johtoryhmäkeskustelujen kokemus sekä datapankkimme yli sadantuhannen yksittäisen organisaation mainearvion kautta syntynyt ymmärrys.

 

Päivitä tietosi Suomen maineen johtamisesta tärkeimpien asiantuntijoiden johdolla. Kirja on nyt tilattavissa hintaan 69 e sis alv. + toimitusmaksu. Siirry tilauslomakkeelle alta:

 

Tilaa Maineen johtamisen käsikirja

 

Kirjassa omia kokemuksiaan jakavat Rikun lisäksi myös eturivin johtajat: Lidlin aikaisempi toimitusjohtaja Lauri Sipponen, S-ryhmän vastuullisuusjohtaja Nina Elomaa ja L&T:n yhteiskuntasuhdejohtaja Jorma Mikkonen.

 

Lue kirjan avausluku

I-LUKU | BILJOONAN PUNNAN PARADOKSI
Kantaako viestintäpäällikkö teilläkin vastuun yrityksen keskeisimmästä riskistä – ja kilpailukykytekijästä?

Riku Ruokolahti, Kehitysjohtaja

MBA, Certificate of Reputation Management +358 400 512 200 riku.ruokolahti@t-media.fi

Riku Ruokolahti on T-Median kehitysjohtaja. Hän vastaa Luottamus&Maine-liiketoiminnasta ja valmentaa ylintä johtoa sekä johtoryhmiä kokonaisvaltaiseen maineen johtamiseen. Riku on suorittanut MBA-tutkinnon Henley Business Schoolissa.

Ota yhteyttä