Maineen johtamisen käsikirja - sisällys

Jännän äärellä ……………………………………………………………………………………………………………5
Kirjoittajan ääni………………………………………………………………………………………………………….9
Tieteen ja yrityksessä syntyvän osaamisen vaikea suhde………………………………………………..11

OSA I: Maineen, liiketoiminnan ja johtamisen pyhä kolminaisuus……………..15
Biljoonan punnan paradoksi ………………………………………………………………………………………17
Maineen vaikutus yritysten kilpailukykyyn………………………………………………………………….23
Kun maine ja brändi tappelivat, sopivat ja halasivat ……………………………………………………30
Maineen johtamisen kypsyys ……………………………………………………………………………………39
Mitä johdan, kun johdan mainetta?……………………………………………………………………………47
Näin toimii maineen arvoketju…………………………………………………………………………………..56

OSA II: Maineen systemaattinen johtaminen ………………………………………….63
Toimintaympäristöanalyysin merkitys maineen johtamisessa ………………………………………65
Työnantajakuvan uskomaton merkitys liiketoiminnalle………………………………………………..77
Kriisien vaikutus maineeseen …………………………………………………………………………………….83
Yrityksen asemointi suhteessa sidosryhmäsysteemiin…………………………………………………..95
Organisaatio, politiikka ja ihmisten
osallistaminen ovat maineen johtamista …………………………………………………………………….111
Maine, data-analytiikka ja päätöksenteko …………………………………………………………………..127
Tiedolla johtamisen prosessi………………………………………………………………………………………133
Palkitseminen ja tavoitteet ………………………………………………………………………………………..143

OSA III: Johtajien käytännön kokemuksia…………………………………………..157
Vastuullisuus ja maine lyövät kättä päälle ………………………………………………………………159
Juuret suomalaisessa yhteiskunnassa…………………………………………………………………….173
Hylkiöstä porukan rakastetuksi jäseneksi
– miten maine käännetään nousuun……………………………………………………………………….178

OSA IV: Elämää T-Mediassa ja sen ympärillä……………………………………….197
Näin syntyi Luottamus&Maine-malli………………………………………………………………………198
Mitä T-Mediassa tapahtuu tänään?………………………………………………………………………..205
Muutama kiitoksen sana………………………………………………………………………………………..207
Kirjallisuus…………………………………………………………………………………………………………..209

 

 

Päivitä tietosi Suomen maineen johtamisesta tärkeimpien asiantuntijoiden johdolla. Kirja on nyt tilattavissa hintaan 69 e sis alv. + toimitusmaksu. Siirry tilauslomakkeelle alta:

 

Tilaa Maineen johtamisen käsikirja

Riku Ruokolahti, Kehitysjohtaja

MBA, Certificate of Reputation Management +358 400 512 200 riku.ruokolahti@t-media.fi

Riku Ruokolahti on T-Median kehitysjohtaja. Hän vastaa Luottamus&Maine-liiketoiminnasta ja valmentaa ylintä johtoa sekä johtoryhmiä kokonaisvaltaiseen maineen johtamiseen. Riku on suorittanut MBA-tutkinnon Henley Business Schoolissa.

Ota yhteyttä