Sidosryhmätutkimukset

Sidosryhmät määrittelevät liiketoiminnan menestyksen ja toiminnan oikeutuksen. Ilman asiakkaita, työntekijöitä, sijoittaja tai yhteiskunnan osoittamaa luottamusta ja tukea toiminnan edellytykset ehtyvät vääjäämättä.

 

Ensiluokkaiset tutkimusmallimme kattavat sidosryhmäsuhteiden arvioinnin laadukkaita analytiikkametodeja hyödyntäen. Data-analyysimme auttaa määrittämään menestyksen kannalta tärkeimmät tekijät.

 

Luottamus&Maine-mallia voidaan suoraan hyödyntää kansalaisten, asiakkaiden ja potentiaalisten asiakkaiden, työntekijöiden ja potentiaalisten työntekijöiden, institutionaalisten ja piensijoittajien sekä poliittisten päättäjien keskuudessa. Mediabarometria voidaan käyttää journalistien parissa. Työnantajakuvatutkimuksen avulla pääsemme käsiksi nykyisten ja tulevien ammattilaisten mielikuviin Suomessa ja kansainvälisesti.

 

Käyttämämme menetelmät takaavat tulosten vertailukelpoisuuden eri sidosryhmissä, jolloin sidosryhmäsuhteita voi arvioida ja kehittää kokonaisuutena. Suurimman hyödyn tutkimuksestamme saa, kun valjastaa sen käyttöön useammassa eri sidosryhmässä.

 

Ethän epäröi kysyä, millaisen tutkimuskokonaisuuden voisimme rakentaa palvelemaan juuri teidän tarpeitanne.

Lisätietoa

Hanna-Mari Aula, Vanhempi asiantuntija

DSc (Econ) +358 40 585 6466 hanna-mari.aula@t-media.fi

Hanna-Mari keskittyy analytiikkapohjaiseen maineen johtamisen neuvonantoon. Hanna-Marilla on 20 vuoden kokemus tutkimuksen ja mainetyön parissa. Aiemmin hän on työskennellyt  KAUTE-säätiössä ja Pohjoisrannassa sekä tutkimustyössä Aallossa ja Stanfordissa.

Ota yhteyttä