In English
23.5.2022 in

Pekka Harjunkoski vahvistamaan T-Median tutkimusosaamista

T-Median tutkimusosaaminen vahvistui toukokuussa, kun asiakas- ja sidosryhmätutkimuksen konkari Pekka Harjunkoski aloitti asiantuntijana.

Ennen T-Medialle tuloaan Pekka Harjunkoski on toiminut muun muassa tutkimusjohtajana asiakas- ja markkinatutkimusyhtiössä, jossa hän on kehittänyt tutkimustoimintaa. Pekalla on vankka ja monipuolinen kokemus datan keruusta, analysoinnista ja hyödyntämisestä.

“Pekka on vienyt läpi tutkimusprojekteja läpi toimialojen ja omaa syvällisen ymmärryksen siitä, miten tutkimusta voidaan käyttää asiakkaiden toiminnan ja maineen kehittämisessä. Pekan tutkimusosaaminen on erinomainen lisä asiantuntijoidemme joukkoon”, iloitsee T-Median toimitusjohtaja Harri Leinikka.

“T-Median ensiluokkainen tutkimusmalli antaa mahdollisuuden syventää omaa osaamistani ja palvella asiakkaita paremmin. Maine on organisaation arvokkain aineeton pääoma, jonka varassa syntyy mahdollisuus tuottaa hyvää asiakaskokemusta. Ensiluokkainen data-analytiikka, akateemisesti validit menetelmät yhdistettynä visuaalisuuteen ja selkeyteen auttavat organisaatioita niiden arvokkaimman pääoman mittaamisessa ja kehittämisessä”, Harjunkoski kertoo.

 


 

Lisätietoja:

Pekka Harjunkoski, asiantuntija
+358 50 467 9777, pekka.harjunkoski@t-media.fi

Harri Leinikka, toimitusjohtaja
+358 40 505 5001, harri.leinikka@t-media.fi