UUSIMMAT JULKAISUT

15.06.2020

Sosiaali- ja terveysalan organisaatioiden maine on parantunut – suuri yleisö arvostaa eniten Veripalvelua

  Vuotuisessa sosiaali- ja terveysalan Luottamus&Maine-tutkimuksessa selvitettiin kansalaisten mielikuvia ja näkemyksiä sote-alan toimijoista. Kärkeen nousivat erityisesti järjestöt. Koko tutkimuksen parhaat arviot sai Suomen Punaisen Ristin Veripalvelu, yksityisistä lääkäriasemista parhaaksi arvioitiin Lääkärikeskus Aava. Sosiaali- ja terveysalasta käytävän julkisen keskustelun negatiivisesta sävystä poiketen, nyt toteutetun tutkimuksen tulokset olivat aikaisempaa positiivisempia. Jopa 80 prosentilla tutkituista organisaatioista maine nousi … Jatka lukemista ”Sosiaali- ja terveysalan organisaatioiden maine on parantunut – suuri yleisö arvostaa eniten Veripalvelua”

19.05.2020

Marimekko profiloituu median arvioissa laadukkaan johtamisen yrityksenä

  T-Median tekemässä Yritysten MediaBarometri -tutkimuksessa selvitettiin toimittajien mielikuvia ja näkemyksiä suomalaisyrityksistä sekä niiden mediaviestinnästä. Tutkimusta varten haastateltiin yhteensä 216 suomalaista journalistia. Toimittajat nimesivät tutkimuksessa spontaanisti mielestään parhaan suomalaisen toimitusjohtajan. Yhteensä 17 prosenttia kysymykseen vastanneista nimesi parhaaksi Marimekon nykyisen tai entisen toimitusjohtajan. Parhaan mediaviestijän tittelin itselleen nappasi Valio. Tutkimuksessa toimittajat antoivat arvionsa Suomen parhaasta toimitusjohtajasta. … Jatka lukemista ”Marimekko profiloituu median arvioissa laadukkaan johtamisen yrityksenä”

14.05.2020

Telian toimitusjohtaja Heli Partanen: Hyvä asiakassuhde kantaa yli hetkellisten vaikeuksien

  Telian toimitusjohtaja Heli Partanen on nähnyt käytännössä, kuinka pitkäjänteinen mainetyö kantaa koronakriisin aikana. Toimitusjohtaja Heli Partanen tietää, että Telian ja muiden alan toimijoiden työ on nyt suurennuslasin alla. Heli Partanen Toimitusjohtaja, Telia Finland Oyj Heli on vastannut aiemmin kuluttajaliiketoiminnasta Telialla ja työskennellyt myös ABB Industry Oy:ssä. KATSO SARJAN KAIKKI JAKSOT LUOTTAMUS&MAINE AKATEMIA -SIVUILTA.   Kun … Jatka lukemista ”Telian toimitusjohtaja Heli Partanen: Hyvä asiakassuhde kantaa yli hetkellisten vaikeuksien”

T-MEDIA NUMEROINA

  Asiakasta
  ASIAKASUSKOLLISUUS %
  MAATA
  VUODEN KOKEMUS

T-Median arvostetuin ja tunnetuin tutkimustuote on Luottamus&Maine. Luottamus&Maine selvittää organisaationne maineen rakenteen ja paljastaa, miten maine vaikuttaa sidosryhmienne käyttäytymiseen. Tutkimus löytää ne kultajyvät, joita kehittämällä saatte maineestanne parhaat liiketoiminnalliset hyödyt.

Luottamus&Maine-malli antaa organisaatiollenne kokonaisvaltaisen näkymän maineenne ja sidosryhmäsuhteidenne tilaan. Menetelmällä on vahva akateeminen pohja, ja se on kehitetty maailman parhaita käytäntöjä hyödyntäen. Tutkimuspankissamme on jo yli 100 000 yksittäistä organisaatioarviota.

Tutkimuksen kohderyhmäksi voitte valita esimerkiksi nykyiset asiakkaanne, suuren yleisön, sijoittajat, median edustajat tai poliitikot. Luottamus&Maine-malli on jo lähes 200 organisaation käytössä 49 eri maassa.

Lue lisää

 

TARINAMME

Meillä on ollut kunnia palvella arvostettuja suomalaisia perheyrityksiä, maailman parhaiksi kasvaneita start-upeja, suurimpia pörssiyrityksiä sekä lukuisia toimialaliittoja ainutlaatuisilla tutkimuksilla ja vaikuttavilla sisällöillä kolmella eri vuosikymmenellä.

Olemme nähneet it-kuplan puhkeamisen ja useammankin finanssikriisin, mutta olemme aina halunneet panostaa tuotekehitykseen ja vahvaan osaamiseen. Siksi meillä on käsissämme maailman paras työkalu maineen analysoimiseen ja sidosryhmätuen kehittämiseen.

Maailmanluokan työkalujen ja sertifioidun neuvonantotiimimme ansiosta voimme mitata, rakentaa ja pitää huolta arvokkaimmasta aineettomasta pääomastasi – maineestasi.

 

 

ASIAKKAILTAMME

”Panostamme Antellilla tiedolla johtamiseen. Luottamus&Maine-tutkimus on niin johtoryhmän kuin koko organisaation työkalu.”

- Tomi Lantto, Toimitusjohtaja, Antell

”T-Media opetti meille, että tunne ohjaa käyttäytymistä ja päätöksentekoa. Maine rakentuu toiminnastastamme. Palvelun ja tuotteiden laadun lisäksi on tärkeää ymmärtää, mihin kaikkeen muuhun sidosryhmiemme odotukset liityvät.”

- Jorma Mikkonen, Yhteiskuntasuhdejohtaja, Lassila&Tikanoja

”Maine on hyvä vastuullisuuden mittari. Vastuullisuuden ja maineen yhteys on ollut tärkeä oppi. On tärkeä ymmärtää maineen vaikuttimet: analyysit ja korrelaatio sidosryhmien käytökseen. Maine, vastuullisuus ja brändi määrittävät yrityksen menestyksen.”

- Nina Elomaa, Vastuullisuusjohtaja, Fazer

”T-Median tuloksista on ollut meille aidosti hyötyä. T-Median
vahvuuksia ovat selkeä viitekehys ja strateginen lähestymistapa.”

- Arja Suominen, viestintä- ja yhteiskuntavastuujohtaja, Finnair Oyj

”Prosessi ylitti kaikki odotuksemme. T-Median avulla saimme kattavan ymmärryksen siitä, mitä muutoksia markkinointiviestintämme kaipasi. Tutkimusraportti auttoi meitä valtavasti strategiaprosessimme aikana.”

- Annu Matula, Johtaja, Henley Business School Finland

“DNA on tehnyt jo useamman vuoden yhteistyötä T-Median kanssa, ja yhteistyön laajuus on kasvanut viime vuosina. Arvostamme T-Median tutkittua ja kokonaisvaltaista mallia, joka palvelee hyvin DNA:n liiketoiminnan ja maineen kehittämistä monella osa-alueella.”

- Vilhelmiina Wahlbeck, Viestintäjohtaja, DNA Oyj

”Yhteistyö T-Median kanssa on kokonaisuudessaan erittäin sujuvaa ja luotettavaa. Harvoin saa olla mukana hankkeissa, joissa askeleet ovat näin hyvin hallussa. Respect!”

- Katri Viippola, Johtaja, HR, viestintä ja vastuullisuus , Varma

”Olemme tehneet yhteistyötä T-median kanssa jo vuosia liittyen työnantajamaineemme kehittämiseen. Saamamme palvelu on aina ollut ystävällistä, nopeaa, idearikasta ja tarvittaessa meille räätälöityä. Mainetutkimukset eri sidosryhmien keskuudessa ovat olleet erityisen hyödyllisiä.”

- Tiina Miettinen, Johtaja, henkilöstö ja viestintä. Fingrid Oyj

”Luottamus&Maine-tutkimus on osa VTT:n kokonaisvaltaista vaikuttavuuden ja menestyksen mittaamista. Meille on arvokasta saada palautetta tärkeimmiltä sidosryhmiltämme osana strategiamme toteuttamista ja sen seurantaa.”

- Antti Vasara, Toimitusjohtaja, VTT

”Olen tehnyt vuosia yhteistyötä T-Median kanssa. Kokemukseni mukaan T-Media on ollut alusta lähtien hyvin ammattitaitoinen ja kunnianhimoinen sekä uutta etsivä tutkimus- ja viestintäyritys. Erityisesti olemme käyttäneet T-Median Luottamus & Maine -tutkimusta, jonka avulla olemme pystyneet saamaan hyvän tuntuman siihen, miten eri sidosryhmien näkemykset kehittyvät kaupasta ja Kaupan liitosta. Se on arvokasta tietoa edunvalvontaan.”

- Juhani Pekkala, Toimitusjohtaja, Kaupan liitto

Ota yhteyttä

Meillä on parhaat työkalut organisaatioiden maineen ja sidosryhmäsuhteiden tutkimiseen – ja toimenpidesuositusten antamiseen. Olemme palvelleet jo satoja organisaatioita lähes 50 maassa.

Jätä tietosi alle, niin olemme sinuun yhteydessä pian.

Viestisi tai kysymyksesi meille:

AVAINHENKILÖT

Maine- ja brändianalytiikka

Maine- ja brändianalytiikka

Harri Leinikka
CEO, T-Media

tel. +358 40 505 5001
harri.leinikka@t-media.fi

 

Vastuullisuuspalvelut

Vastuullisuuspalvelut

SARI KUVAJA, DIRECTOR, SUSTAINABILITY SERVICES

tel. +358 40 528 2820
sari.kuvaja@t-media.fi

 

Maine- ja brändianalytiikka

Maine- ja brändianalytiikka

RIKU RUOKOLAHTI
DEVELOPMENT DIRECTOR

tel. +358 400 512 200
riku.ruokolahti@t-media.fi

 

Vastuullisuuspalvelut

Vastuullisuuspalvelut

LEO STRANIUS, DIRECTOR, SUSTAINABLE FUTURE

tel. +358 40 754 7371
leo.stranius@t-media.fi

 

Mainestrategiat

Mainestrategiat

Jirimiko Oranen
CEO, T-Media Relations

tel. +358 40 756 6655
jirimiko.oranen@t-media.fi

 

Maine- ja brändianalytiikka

Maine- ja brändianalytiikka

SARI MAUNULA
RESEARCH DIRECTOR

tel. +358 50 409 1543
sari.maunula@t-media.fi

 

T-MEDIA OY

EVIDENCE BASED REPUTATION ADVISORY

ETELÄINEN MAKASIINIKATU 4 A, 2 krs. 00130 HELSINKI

© T-MEDIA 1997 - 2020