Maineen johtamisen käsikirja

Maineen merkitys yritysten ja organisaatioiden olemassaololle on suuri, ja se on kasvanut entisestään. Liian usein maineen rakentaminen jää vain viestinnän harteille, vaikka jokaisella organisaation jäsenellä on roolinsa sen muodostumisessa.

 

Missä tämä organisaatioiden arvokkain aineeton pääomaa syntyy, kuinka sitä voidaan tutkia ja miten siitä luodaan konkreettinen, keskusteltavissa ja johdettavissa oleva voimavara? Miten maineen johtaminen on ylipäätään mahdollista?

 

T-Median kehitysjohtaja Riku Ruokolahti vastaa Luottamus&Maine-liiketoiminnasta ja valmentaa ylintä johtoa sekä johtoryhmiä kokonaisvaltaiseen maineen johtamiseen. Riku on kirjoittanut käsikirjan yritysten maineesta ja sen johtamisesta.

 

Kirjassa syvennytään maineen, liiketoiminnan ja johtamisen väliseen yhteyteen sekä maineen systemaattiseen rakentamiseen. Näistä Riku Ruokolahdella on satojen johtoryhmäkeskustelujen kokemus sekä datapankkimme yli sadantuhannen yksittäisen organisaation mainearvion kautta syntynyt ymmärrys. Katso kirjan sisällysluettelo täältä.

 

Päivitä tietosi maineen johtamisesta Suomen tärkeimpien asiantuntijoiden johdolla. Kirja on nyt tilattavissa hintaan 69 e (sis alv. + toimitusmaksu) tai pdf-versiona hintaan 49,90 e. Siirry tilauslomakkeelle alta:

 

Tilaa Maineen johtamisen käsikirja

 

Kirjassa omia kokemuksiaan jakavat Rikun lisäksi myös eturivin johtajat: Lidlin aikaisempi toimitusjohtaja Lauri Sipponen, S-ryhmän vastuullisuusjohtaja Nina Elomaa ja L&T:n yhteiskuntasuhdejohtaja Jorma Mikkonen.

 

Lue kirjan luvut

I-LUKU | BILJOONAN PUNNAN PARADOKSI
Kantaako viestintäpäällikkö teilläkin vastuun yrityksen keskeisimmästä riskistä – ja kilpailukykytekijästä?

 

HYLKIÖSTÄ PORUKAN RAKASTETUKSI JÄSENEKSI – MITEN MAINE KÄÄNNETÄÄN NOUSUUN
Lidlin edeltävän toimitusjohtajan kertomus kauppaketjun matkasta maineeseen suomalaisten keskuudessa

Riku Ruokolahti, Kehitysjohtaja

MBA, Certificate of Reputation Management +358 400 512 200 riku.ruokolahti@t-media.fi

Riku Ruokolahti on T-Median kehitysjohtaja. Hän vastaa Luottamus&Maine-liiketoiminnasta ja valmentaa ylintä johtoa sekä johtoryhmiä kokonaisvaltaiseen maineen johtamiseen. Riku on suorittanut MBA-tutkinnon Henley Business Schoolissa.

Ota yhteyttä