Sidosryhmätutkimuksen tärkeys yrityksen maineen kannalta
Olemme T-Media: tutkimusyhtiö, joka mittaa ja kehittää organisaatioiden mainetta
T-Media on suomalainen tutkimusyhtiö, jolla on vahvat juuret suomalaisessa tiedeyhteisössä ja poikkitieteellisyydessä. Vuodesta 1997 lähtien olemme auttaneet organisaatioita mittaamaan ja kehittämään arvokkainta aineetonta pääomaansa – luottamusta ja mainetta. Tavoitteenamme on vaikuttaa yritysten johtamiseen kestävämpään suuntaan sidosryhmien ja yhteiskuntien kannalta. T-Media on sitoutunut vaikuttamaan maailmaan paremmin kokoamalla enemmän.
Yli 20 vuoden kokemus tutkimusalalla
Yli 20 toimintavuotemme aikana olemme tehneet yli 2 000 Luottamus&Maine-tutkimusta yli 40 eri maassa. Asiakkaisiimme kuuluu kaikkia maamme yliopistoja, kansainvälisiä pörssiyrityksiä, arvostettuja suomalaisia perheyrityksiä sekä toimialaliittoja. Meillä on myös ilo palvella maailman parhaiten kasvaneita start-up yrityksiä ja julkishallintoa. Vuonna 2020 T-Media nousi Kauppalehden arvioinnissa Suomen sadan menestyneimmän yrityksen joukkoon, mikä on vahva todiste sitoutumisestamme laatuun ja asiakkaidemme menestyksen tukemiseen. Tytäryhtiömme Third Rock Finland on myös lunastanut paikkansa vastuullisen liiketoiminnan vauhdittajana yhteiskunnassamme.
Sidosryhmätutkimuksen merkitys yrityksen maineen kannalta
Sidosryhmätutkimuksella on keskeinen rooli yrityksen maineen kannalta. Yrityksen maine perustuu sidosryhmien ajatuksiin, mielipiteisiin ja kokemuksiin. Jotta voimme ymmärtää, miten yrityksemme nähdään ja millaisia odotuksia sidosryhmillämme on, on tärkeää tehdä tutkimuksia ja kerätä tietoa. Sidosryhmätutkimuksen avulla voimme tunnistaa vahvuutemme ja heikkoutemme sekä kehittää toimintaamme vastaamaan sidosryhmiemme tarpeisiin ja odotuksiin.
Olemme sitoutuneet tarjoamaan asiakkaillemme parhaat mahdolliset työkalut ja analytiikan sidosryhmätutkimusten läpiviennissä. Luomme ja kehitämme jatkuvasti ensiluokkaisia työkaluja, joiden avulla voimme mitata, rakentaa ja kasvattaa asiakkaidemme arvokkainta aineetonta pääomaa – luottamusta ja mainetta. T-Media on ylpeä ammattitaitoisesta neuvonantotiimistään, joka auttaa asiakkaitamme saavuttamaan menestystä tutkimusten tulosten perusteella. Yhdessä voimme luoda kestävämpiä organisaatioita, jotka nauttivat suuren yleisön arvostusta ja taloudellista menestystä pitkällä aikavälillä.
Tulevaisuus – laajentuminen ja kehittyminen
Olemme edelleen vasta alkutaipaleella ja suunnittelemme laajentuvamme entistä useammissa maissa ja sidosryhmien keskuudessa. Kehitämme jatkuvasti toimintaamme ja kykenemme tarjoamaan kehittyneemmän analytiikan ja vaikuttavuuden mittareita tiedon jalostamiseksi. Asiakkaittemme kanssa käydyt rikkaat keskustelut mahdollistavat jatkuvan oppimisen ja kehittymisen.
T-Media panostaa poikkitieteelliseen osaamiseen ja luottaa tiimin jäsentensä persoonallisiin vahvuuksiin. Meillä on monenlaisia osaajia, kuten tutkijoita, data-analyytikkoja, myynnin osaajia, tutkimushaastattelijoita, taloustieteilijöitä, insinöörejä, journalisteja ja kansalaisaktivisteja. T-Median vahvuus perustuu ihmisiimme ja ammattitaitoomme.
Yhdessä voimme tehdä matkasta entistä jännittävämmän ja menestyksekkäämmän. Tule kanssamme mittaamaan, kehittämään ja vaikuttamaan organisaatiosi maineeseen ja luomme yhdessä paremman tulevaisuuden niin Suomessa kuin maailmallakin.