Mainetohtori Hanna-Mari Aula T-Median tiimiin

21.03.2017 / by T-Media / In

T-Media rekrytoi mainetohtorin

Tutkimus- ja viestintätoimisto vahvistaa neuvonantoaan huippuluokan osaamisella.

T-Media on nimittänyt KTT Hanna-Mari Aulan senior advisoriksi ja johtoryhmän jäseneksi. Aula keskittyy työssään erityisesti analytiikkaan perustuvaan viestinnän ja maineenhallinnan neuvonantoon.

“On ilo aloittaa tehtävässä, jossa saa hyödyntää omia vahvuuksia ja toteuttaa omia intohimoja”, Aula sanoo. “Olen lähes 20 vuotta tehnyt töitä viestinnän, tutkimuksen ja maineen parissa, ja T-Mediassa nämä osa-alueet kietoutuvat saumattomasti yhteen.”

“T-Mediassa viestintä- ja mainetyötä tehdään tutkittuun tietoon pohjautuen. Tämä on erinomainen lähestymistapa. Luovuudelle jää tilaa, mutta päätösten taustalla on analytiikkaa ja strategista osaamista.”

Aula siirtyy T-Mediaan kaupallisten ja teknillisten tieteiden tukisäätiö KAUTEsta, jossa hän toimi varainhankinta- ja viestintäpäällikkönä. Aiemmin hän on toiminut muun muassa viestintätoimisto Pohjoisrannan (nyk. Pohjoisranta Burson-Marsteller) konsulttina, itsenäisenä neuvonantajana, ja tehnyt tutkimustyötä Aalto-yliopistossa sekä Stanfordin yliopistossa. Aula väitteli Aalto-yliopistosta vuonna 2015. Väitöskirjatutkimuksessaan hän tarkasteli fuusioituvan yliopiston maineen rakentumista.

T-Median toimitusjohtaja Harri Leinikka toivottaa Aulan lämpimästi tervetulleeksi taloon:

“Olen ylpeä saadessani Hanna-Mari Aulan osaksi tutkimus- ja viestintätiimiämme. Hanna-Marin pitkä käytännön kokemus yhdistettynä akateemiseen osaamiseen auttavat meitä palvelemaan vaativaa asiakaskuntaamme maineenhallinnassa, myös kansainvälisessä ympäristössä”, Leinikka toteaa.

“T-Mediassa minua viehättää erityisesti yhtiön Luottamus&Maine-tutkimusmalli, ja sen pohjalle rakentuva viestinnän ja maineen neuvonantotyö”, Aula sanoo. “Kirjallisuudesta löytyy lukematon määrä malleja maineen mittaamiseen. T-Median Luottamus&Maine-malli on kuitenkin viety analytiikan ja visuaalisuuden osalta erityiselle tasolle. Yhdistäessään maineen ja sidosryhmien käytöksen se on mitä oivallisin työkalu organisaation liiketoiminnan kehittämisessä”.

 

Lisätietoja:

Hanna-Mari Aula, puh. 040 585 6466, hanna-mari.aula@t-media.fi

Harri Leinikka, puh. 040 505 5001, harri.leinikka@t-media.fi

T-MEDIA OY

EVIDENCE BASED REPUTATION ADVISORY

ETELÄINEN MAKASIINIKATU 4 A, 2 krs. 00130 HELSINKI

© T-MEDIA 1997 - 2020