Pari sanaa maineen johtamisesta – kokemuksia suoraan johtamisen ytimestä
T-Median Pari sanaa maineen johtamisesta -videosarjassa mennään suoraan johtamisen ytimeen.
Kilpailukyvystä puhuttaessa maineella on väliä. Siksi mainetta on johdettava aivan kuin mitä tahansa muutakin liiketoiminnan osa-aluetta. Tämän näkemyksen ympärille on rakennettu myös T-Median Luottamus&Maine-malli, joka mittaa ja analysoi maineen liiketoimintavaikutuksia
Pari sanaa maineen johtamisesta -sarja on tehty yhteistyössä asiakkaidemme kanssa. Videoilla maineen johtamisesta puhuvat yritysten johtohenkilöt, joilla on vahva oma kokemus maineen johtamisesta ja sen merkityksestä.
Sarjan avaa Fazerin vastuullisuusjohtaja Nina Elomaa.
Videosarjan jakso tulevat ulos kevään 2020 mittaan. Seuraavaksi vuorossa Business Finlandin viestintäjohtaja Tomi Korhonen ja OP:n Viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtaja Tuuli Kousa.
KATSO SARJAN KAIKKI JAKSOT LUOTTAMUS&MAINE AKATEMIA -SIVUILTA.
Videoiden tuotanto: Vesa Koivunen, Harri Leinikka, Tuuli Pohjola ja Riku Ruokolahti.
Nina Elomaa
Vastuullisuusjohtaja, Fazer
Kestävyys-, yritysvastuullisuus- ja ympäristöjohtamisen konkari ja sidosryhmäsuhteiden asiantuntija. Opintotausta energia- ja ympäristöasioissa, tehnyt pitkään töitä vastuullisuuden parissa.