In English
31.10.2019 in

Luottamus&Maine Awards 2019 – juhlatunnelmaa kuvina

 

Vuoden 2019 Luottamus&Maine Awards 2019 pidettiin maanantaina 29.10. – tässä tunnelmia paikan päältä. Alla Riku Ruokolahti kysyy kantaako viestintäpäällikkö teilläkin vastuun yrityksen keskeisimmästä riskistä – ja kilpailukykytekijästä.

Tilaisuudessa paljastimme tuoreimman Luottamus&Maine-tutkimuksemme tulokset ja palkitsimme Suomen maineikkaimmat yritykset vuodelle 2019.

Maineikkaiden kärkikolmikko piti pintansa edellisvuodesta: maineikkain yritys on metsäkoneyhtiö Ponsse, hissi- ja liukuporrasyhtiö Kone nousi listauksen kokonaistuloksissa toiseksi peliyhtiö Supercellin luovuttaessa sille viimevuotisen hopeasijansa ja siirtyessä listauksen kolmanneksi.

Suomen maineikkaimpien yritysten palkinnot jakoi Keskuskauppakamarin toimitusjohtaja Juho Romakkaniemi. Palkinnot vastaanotti Supercelliltä Linda Helén, Ponsselta Juha Vidgrén ja Koneelta Anu Sirkiä.

Lämmin kiitos kaikille tapahtumaan osallistuneille – onnittelut Suomen maineikkaimmille ja listalla kirineille!

T-Median toimitusjohtaja Harri Leinikka avasi Palacessa pidetyn tilaisuuden.

Riku Ruokolahti, T-Median kehitysjohtaja, kertoi maineella olevan entistä suurempi vaikutus sidosryhmien tukeen.

Maineen ja median suhteesta olivat keskustelemassa kauppaneuvos Harri Broman, STT:n vastaava päätoimittaja Minna Holopainen, EVAn johtaja Emilia Kullas ja TAT:n toimitusjohtaja Kari Väisänen.

T-Media Relationsin kestävän tulevaisuuden johtaja Leo Stranius kertoi hiilineutrauliuden tarvitsevan edelläkävijäyrityksiä.

Supercellin viestintäjohtaja Linda Helén nouti pronssipalkintolaatan Juho Romakkaniemeltä.

Koneen hopeapalkintoa oli noutamassa viestintäjohtaja Anu Sirkiä.

T-Median Kai Kaksonen haastatteli Suomen maineikkaimman yrityksen 2019 Ponssen hallituksen puheenjohtajaa Juha Vidgréniä.

Kuvassa vasemmalta oikealle: T-Median toimitusjohtaja Harri Leinikka, Koneen ja Supercellin viestintäjohtajat Anu Sirkiä ja Linda Helén, T-Median hallituksen jäsen Kari Väisänen (TAT) sekä T-Median kehitysjohtaja Riku Ruokolahti.

Kuvaaja: Vesa Koivunen

 


MAINEEN JOHTAMISEN KÄSIKIRJA | I-LUKU | BILJOONAN PUNNAN PARADOKSI


Riku Ruokolahti on T-Median kehitysjohtaja ja vastaa Luottamus&Maine -liiketoiminnasta. Riku valmentaa ylintä johtoa sekä johtoryhmiä kokonaisvaltaiseen maineen johtamiseen.

Riku kirjoittaa parhaillaan käsikirjaa yritysten maineesta ja sen johtamisesta. Biljoonan punnan paradoksi: Kantaako viestintäpäällikkö teilläkin vastuun yrityksen keskeisimmästä riskistä – ja kilpailukykytekijästä? on kirjan avausluku aiheeseen. Lue kirjan ensimmäinen luku täältä.

Kuvaus: Vesa Koivunen