Miten T-Media hyödyntää luottamus- ja mainetutkimuksia
T-Median luottamus- ja mainetutkimusten hyödyntäminen
T-Media on suomalainen tutkimusyhtiö, joka on erikoistunut organisaatioiden arvokkaimman aineettoman pääoman, luottamuksen ja maineen, mittaamiseen ja kehittämiseen. Yli 20 vuoden aikana olemme tehneet yli 2 000 Luottamus&Maine-tutkimusta asiakkaillemme ympäri maailmaa. Yrityksemme tavoitteena on vaikuttaa organisaatioiden johtamiseen sidosryhmien ja yhteiskuntien kannalta kestävämmällä tavalla.
Juuremme ovat suomalaisessa tiedeyhteisössä ja poikkitieteellisyydessä. T-Media syntyi vuonna 1997 kolmen opiskelijan haaveesta. Panostamme laatuun ja poikkitieteelliseen osaamiseen, ja olemme aina uteliaita uusille ideoille. Toimintamme perustuu akateemiseen tutkimukseen ja parhaisiin käytäntöihin, joihin yhdistämme omat havaintomme.
T-Median historia ja arvot
Aluksi tavoitteenamme oli yhdistää yliopistoja, elinkeinoelämää ja opiskelijoita toisiinsa. Halusimme auttaa opiskelijoita löytämään kiinnostavia työelämän mahdollisuuksia ja auttaa yrityksiä löytämään parhaat osaajat. Tarjoamme ensin vaikuttavia sisältöjä ja myöhemmin myös tutkimuksia.
Olemme ylpeitä siitä, että olemme palvelleet jo kaikkia maamme yliopistoja, menestyneitä start-upeja, suomalaisia perheyrityksiä, kansainvälisiä pörssiyrityksiä sekä toimialaliittoja ja julkishallintoa. Vuonna 2020 nousimme Kauppalehden arvioinnissa Suomen sadan menestyneimmän yrityksen joukkoon, mikä osoittaa sitoutumistamme vastuulliseen liiketoimintaan.
Matka kohti tulevaisuutta
Olemme vasta alussa. Seuraamme asiakkaidemme mainetta entistä tarkemmin eri sidosryhmissä ja useammissa maissa. Luottamus&Maine-mallimme ja jatkuvasti kasvava datapankkimme toimivat selkärankana tekemisellemme. Analysoimme dataa ja luomme uutta yhdessä asiakkaidemme kanssa. T-Median ammattilaiset tuovat oman erikoisosaamisensa ja persoonansa yhteiseen tietämyksen pottiin.
Meillä on käytössämme ensiluokkaiset työkalut ja sertifioitu neuvonantotiimi, jonka avulla voimme mitata, rakentaa ja kasvattaa asiakkaidemme arvokkainta aineetonta pääomaa – luottamusta ja mainetta. Olemme sitoutuneita auttamaan organisaatioita johtamaan sidosryhmiensä ja yhteiskuntien kannalta kestävämmällä tavalla, sekä Suomessa että maailmanlaajuisesti.