In English
31.10.2019 in

Riku Ruokolahti: jos maineen johtaminen ei ole PR:ää, mitä se sitten on?

 

Yhtiön maine itsessään on menestyksen, mutta samalla myös turmion, lähde ja sitä kannetaan usein turhan kapeilla hartioilla.

Riku Ruokolahti on T-Median kehitysjohtaja ja vastaa Luottamus&Maine -liiketoiminnasta. Riku valmentaa ylintä johtoa sekä johtoryhmiä kokonaisvaltaiseen maineen johtamiseen.

Riku kirjoittaa parhaillaan käsikirjaa yritysten maineesta ja sen johtamisesta. Biljoonan punnan paradoksi: Kantaako viestintäpäällikkö teilläkin vastuun yrityksen keskeisimmästä riskistä – ja kilpailukykytekijästä? on kirjan avausluku aiheeseen. Katso alustus aiheeseen alta ja lue kirjan ensimmäinen luku täältä.


MAINEEN JOHTAMISEN KÄSIKIRJA | I-LUKU | BILJOONAN PUNNAN PARADOKSI

 


Kuvaus: Vesa Koivunen