Tutkimukseen perustuva päätöksenteko: T-Median vahvuudet
T-Median vahvuudet: Tutkimukseen perustuva päätöksenteko
T-Media on markkinatutkimusalan edelläkävijä, joka keskittyy organisaatioiden arvokkaimman aineettoman pääoman, luottamuksen ja maineen, mittaamiseen ja kehittämiseen. Tavoitteenamme on auttaa yrityksiä ja organisaatioita kehittämään johtamistaan sidosryhmien ja yhteiskunnan kannalta kestävämpään suuntaan. T-Media syntyi vuonna 1997 ja yli 20 toimintavuotemme aikana olemme tehneet jo yli 2 000 Luottamus&Maine-tutkimusta 40 eri maassa.
Juuremme ovat suomalaisessa tiedeyhteisössä ja poikkitieteellisyydessä. T-Media perustettiin opiskelijoiden haaveesta TKK:n rehtorin Paavo Urosen kannustamana. Perustajiemme osaaminen yhdistää tekniset ja kaupalliset tieteet sekä taiteen – tulevan Aalto-yliopiston hengessä. Ensimmäisenä tavoitteenamme oli yhdistää yliopistoja, elinkeinoelämää ja opiskelijoita toisiinsa. T-Media onkin palvellut maamme yliopistoja, start-upeja, perheyrityksiä, pörssiyrityksiä ja julkishallintoa.
T-Median laadukas ja poikkitieteellinen osaaminen
T-Media panostaa vahvasti laatuun ja poikkitieteelliseen osaamiseen. Vaikka olemme pieni yritys, olemme aina panostaneet tuotekehitykseen ja analytiikkaan – myös globaalien kriisien aikana. Meillä on kehitysjohtajana Riku Ruokolahti, joka on toiminut alalla jo kolmella eri vuosikymmenellä. Kuuntelemme asiakkaitamme ja sidosryhmiämme ja yhdistämme akateemista perustutkimusta parhaisiin käytäntöihin ja omaan havaintoomme. Näin voimme tarjota asiakkaillemme vaikuttavia ja tuloksellisia ratkaisuja.
T-Media on myös osaomistaja vuosina 2009–2015 toimineelle Taloudellinen Tiedotustoimisto TAT:lle ja Sanoma Media Finlandille. Tämän ansiosta voimme keskittyä entistä paremmin tutkimustoimintaamme. Olemme yrittäjävetoinen yritys, jonka tekemisellä on yhteinen fokus, raamit ja suunta. Tutkimuksillamme todennamme maineen liiketoimintavaikutukset ja kehitämme organisaatioiden johtamista kestävämpään suuntaan sidosryhmien näkökulmasta.
Tulevaisuudennäkymämme
Meille on selvää, että olemme vasta alussa. Seuraamme asiakkaidemme maineen kehitystä yhä useammissa sidosryhmissä ja maissa. Luottamus&Maine-malli ja laajeneva datapankkimme muodostavat selkärankamme ja mahdollistavat kehittyneemmän analytiikan ja vaikuttavuuden tutkimisen. Tulemme jatkuvasti keskustelemaan asiakkaidemme kanssa ja hyödyntämään henkilöstömme erikoisosaamista. T-Media haluaa luoda oman polkumme luottaen toisiimme niin ihmisinä kuin ammattilaisina.
Vahvan neuvonantotiimimme ja ensiluokkaisten työkalujemme ansiosta voimme mitata, rakentaa ja kasvattaa asiakkaidemme arvokkainta aineetonta pääomaa – luottamusta ja mainetta. Tavoitteenamme on auttaa organisaatioita menestymään niin Suomessa kuin maailmallakin.