Tutkimusyhtiö T-Median rooli bränditutkimusten kehittämisessä
T-Median rooli bränditutkimusten kehittämisessä
T-Media on suomalainen tutkimusyhtiö, joka on erikoistunut markkina- ja mielipidetutkimuksiin. Yhtiömme tavoitteena on auttaa organisaatioita mittaamaan ja kehittämään arvokkainta aineetonta pääomaansa, luottamusta ja mainetta. Tuomme syvällistä ymmärrystä organisaatioiden johtamiseen ja autamme niitä siirtymään kestävämpään suuntaan sidosryhmien ja yhteiskuntien kannalta. Tutkimuksillamme vaikutamme maailmaan kokonaisvaltaisesti.
T-Median juuret juontavat suomalaiseen tiedeyhteisöön ja poikkitieteellisyyteen. Yhtiö perustettiin vuonna 1997 kolmen opiskelijan innon ja TKK:n rehtorin Paavo Urosen kannustamina. Perustajat Harri Leinikka, Petja Partanen ja Ari Nykänen yhdistivät teknisten, kaupallisten ja taiteen alojen osaamisen luoden perustan tulevalle Aalto-yliopistolle.
T-Median panos laadukkaiden tutkimusten kehittämisessä
Laatu ja poikkitieteellinen osaaminen ovat aina olleet keskeisiä arvoja T-Medialle. Olemme aina olleet aitoja ja uteliaita uuden edessä. Vaikka olemme pieni yritys, olemme panostaneet vahvasti tuotekehitykseen ja analytiikkaan niin hyvinä kuin haastavina aikoina. Kehitysjohtajamme Riku Ruokolahti on toiminut vastuullisissa tehtävissä jo kolmella eri vuosikymmenellä.
Kuuntelemme tarkalla korvalla asiakkaitamme ja sidosryhmiämme. Analysoimme tietoja ja yhdistämme akateemisen perustutkimuksen ja omat havaintomme parhaisiin käytäntöihin. Yli 20 toimintavuotemme aikana olemme tehneet yli 2 000 Luottamus&Maine-tutkimusta 40 eri maassa. Palveluksessamme ovat olleet kaikki Suomen yliopistot, arvostetut suomalaiset perheyritykset, kansainväliset pörssiyritykset ja toimialaliitot sekä julkishallinto.