Luottamus ja maine tutkimuspalvelut tutkimusyhtiöille
T-Median tarjoamat luottamus- ja mainepalvelut tutkimusyhtiöille
T-Media on tutkimusyhtiö, jonka erikoisalaan kuuluu organisaatioiden luottamuksen ja maineen mittaaminen ja kehittäminen. Tarjoamme markkinatutkimus- ja mielipidetutkimuspalveluita eri alojen yrityksille ja yhteisöille. Tavoitteenamme on auttaa organisaatioita kehittämään johtamistaan kestävään suuntaan ja vaikuttamaan positiivisesti niin sidosryhmiinsä kuin laajemmin yhteiskuntaan.
Yli 20 toimintavuotemme aikana olemme tehneet yli 2 000 Luottamus&Maine-tutkimusta yhteensä 40 eri maassa. Asiakaskuntamme koostuu laajasta skaalasta, palvelemme niin yliopistoja, start-upeja, perheyrityksiä kuin pörssiyrityksiäkin. Tutkimuksillamme todennamme maineen liiketoimintavaikutukset ja luomme kehittämisen pohjaa organisaatioiden johdolle. Haluamme olla vastuullisen liiketoiminnan vauhdittaja yhteiskunnassamme.
Yrityksemme juuret
T-Media sai alkunsa vuonna 1997, kun kolme opiskelijaa toteutti haaveensa tuomialla yliopistoja, elinkeinoelämää ja opiskelijoita lähemmäs toisiaan. Alusta asti olemme panostaneet laatuun poikkitieteellisessä osaamisessa. Pienen kokoisesta yrityksestä huolimatta olemme investoineet vahvasti tuotekehitykseen ja analytiikkaan kaikissa vastaantulevissa globaaleissa kriiseissä.
Matkallamme meitä on vauhdittanut mm. Taloudellinen Tiedotustoimisto TAT ja Sanoma Media Finland. Yrityksemme keskittyy nykyisin tutkimustoimintaan ja meillä on yhteinen fokus, raamit ja suunta. Olemme aitoja ja uteliaita uusille asioille. Kehitysjohtajamme Riku Ruokolahden johdolla kuuntelemme asiakkaitamme ja analysoimme, luoden akateemisen perustutkimuksen pohjalta parhaita käytäntöjä.