Brändien vertailu bränditutkimusten avulla
Kuka olemme?
T-Media on suomalainen tutkimusyhtiö, jonka tavoitteena on auttaa organisaatioita mittaamaan ja kehittämään arvokkainta aineetonta pääomaansa, luottamusta ja mainetta. Juuremme ovat suomalaisessa tiedeyhteisössä ja poikkitieteellisyydessä. T-Media syntyi vuonna 1997 kolmen opiskelijan haaveesta TKK:n rehtorin Paavo Urosen kannustamana. Yhdistämme teknisten ja kaupallisten tieteiden sekä taiteen osaamisen tarjotaksemme laadukkaita tutkimuksia ja vaikuttavia sisältöjä asiakkaillemme.
Olemme toimineet jo yli 20 vuoden ajan ja tehneet yli 2 000 Luottamus&Maine-tutkimusta 40 eri maassa. Palvelemme laajaa asiakaskuntaa, johon kuuluvat suomalaiset yliopistot, arvostetut perheyritykset, kansainväliset pörssiyritykset ja julkishallinto. Onnistuimme tekemään vaikutuksen ja nousimme Kauppalehden arvioinnissa Suomen sadan menestyneimmän yrityksen joukkoon vuonna 2020. Tytäryhtiömme Third Rock Finland puolestaan edistää vastuullista liiketoimintaa yhteiskunnassa.
Mitä teemme?
Tutkimuksemme keskittyvät asiakkaidemme maineen ja luottamuksen mittaamiseen eri sidosryhmissä ja eri maissa. T-Median Luottamus&Maine-malli yhdessä laajan datapankkimme kanssa mahdollistavat kehittyneen analytiikan ja vaikuttavuuden tutkimisen. Keskustelemme asiakkaidemme kanssa ja hyödynnämme monipuolista osaamistamme, jotta voimme tarjota heille konkreettisia kehittämisehdotuksia. Meillä on kattava neuvonantotiimi sekä ensiluokkaiset työkalut, joiden avulla voimme rakentaa ja kasvattaa asiakkaidemme arvokkainta aineetonta pääomaa, luottamusta ja mainetta.
T-Medialla on monipuolinen asiantuntijoiden joukko, joka koostuu tohtoreista, tutkijoista, diplomi-insinööreistä, data-analyytikoista, taloustieteilijöistä, myynnin osaajista, opettajista, historioitsijasta, biologista ja kansalaisaktivisteista. Yhdessä luomme oman latumme ja luotamme toisiimme sekä ammattilaisina että ihmisenä. Sitoutumisemme ja jatkuva kehityksemme mahdollistavat sen, että voimme tarjota asiakkaillemme parasta mahdollista palvelua sekä Suomessa että maailmanlaajuisesti.
Mikä on seuraava askel?
Olemme vasta alussa, vaikka olemmekin saavuttaneet jo paljon. Suuntaamme katseemme tulevaisuuteen ja seuraamme asiakkaidemme mainetta entistä tarkemmin eri sidosryhmien ja maiden keskuudessa. Keskitymme jatkuvasti tuotekehitykseen ja analytiikkaan, jotta voimme tarjota asiakkaillemme kehittyneitä ja vaikuttavia ratkaisuja. T-Median tavoitteena on edelleen kehittää organisaatioiden johtamista sidosryhmien ja yhteiskuntien kannalta kestävämpään suuntaan sekä todentaa maineen liiketoimintavaikutukset.
Olemme sitoutuneet tarjoamaan asiakkaillemme korkealaatuista tutkimusta ja palvelua. Yhdessä voimme rakentaa ja kasvattaa organisaatioiden arvokkainta aineetonta pääomaa, luottamusta ja mainetta. Me T-Medialaiset olemme valmiita kohtaamaan tulevat haasteet ja auttamaan asiakkaitamme menestymään.