In English
Mainetohtori Hanna-Mari Aula T-Median tiimiin
21.3.2017 in

T-Media recruits Doctor of ReputationT-Media rekrytoi mainetohtorin

Strengthens advisory with top-notch expertise.

T-Media has appointed Hanna-Mari Aula, D.Sc.(Econ.), as senior advisor and member of the management team. Aula will be focusing on evidence-based communications and reputation advisory.

“I am happy to start working in a company where I can use my strengths and do things that I am passionate about,” Aula says. “I have worked in communications, research and reputation for 20 years, and at T-Media, all these areas come together. T-Media’s communications and reputation approach is based on solid research. There is always room for creativity, but decisions need to be based on analytics and on strategic insights.”

Harri Leinikka, CEO, T-Media, welcomes Aula to the company.

“I am proud to have Hanna-Mari as part of our research and communications team,” Leinikka says. “Hanna-Mari’s long experience, combined with her academic credentials, will help us to cater to our demanding clientele in reputation building in different markets.”

Aula has previously worked as finance and communication manager and communication consultant. She has done research at Aalto University and at Stanford University. In her doctoral thesis for the Aalto University, Aula examined constructing reputation in a university merger.

“T-Media’s Reputation&Trust model can be used for impactful communications and reputation building, which is very inspiring,” Aula says. “There are lots of reputation research models, but Reputation&Trust takes the analytics to a whole new level. Looking at stakeholder perceptions and behaviour, it is the best tool to help organisations towards tangible business results.”

Additional information:

Hanna-Mari Aula, +358 40 585 6466, hanna-mari.aula@t-media.fi

Harri Leinikka, puh. +358 40 505 5001, harri.leinikka@t-media.fiTutkimus- ja viestintätoimisto vahvistaa neuvonantoaan huippuluokan osaamisella.

T-Media on nimittänyt KTT Hanna-Mari Aulan senior advisoriksi ja johtoryhmän jäseneksi. Aula keskittyy työssään erityisesti analytiikkaan perustuvaan viestinnän ja maineenhallinnan neuvonantoon.

“On ilo aloittaa tehtävässä, jossa saa hyödyntää omia vahvuuksia ja toteuttaa omia intohimoja”, Aula sanoo. “Olen lähes 20 vuotta tehnyt töitä viestinnän, tutkimuksen ja maineen parissa, ja T-Mediassa nämä osa-alueet kietoutuvat saumattomasti yhteen.”

“T-Mediassa viestintä- ja mainetyötä tehdään tutkittuun tietoon pohjautuen. Tämä on erinomainen lähestymistapa. Luovuudelle jää tilaa, mutta päätösten taustalla on analytiikkaa ja strategista osaamista.”

Aula siirtyy T-Mediaan kaupallisten ja teknillisten tieteiden tukisäätiö KAUTEsta, jossa hän toimi varainhankinta- ja viestintäpäällikkönä. Aiemmin hän on toiminut muun muassa viestintätoimisto Pohjoisrannan (nyk. Pohjoisranta Burson-Marsteller) konsulttina, itsenäisenä neuvonantajana, ja tehnyt tutkimustyötä Aalto-yliopistossa sekä Stanfordin yliopistossa. Aula väitteli Aalto-yliopistosta vuonna 2015. Väitöskirjatutkimuksessaan hän tarkasteli fuusioituvan yliopiston maineen rakentumista.

T-Median toimitusjohtaja Harri Leinikka toivottaa Aulan lämpimästi tervetulleeksi taloon:

“Olen ylpeä saadessani Hanna-Mari Aulan osaksi tutkimus- ja viestintätiimiämme. Hanna-Marin pitkä käytännön kokemus yhdistettynä akateemiseen osaamiseen auttavat meitä palvelemaan vaativaa asiakaskuntaamme maineenhallinnassa, myös kansainvälisessä ympäristössä”, Leinikka toteaa.

“T-Mediassa minua viehättää erityisesti yhtiön Luottamus&Maine-tutkimusmalli, ja sen pohjalle rakentuva viestinnän ja maineen neuvonantotyö”, Aula sanoo. “Kirjallisuudesta löytyy lukematon määrä malleja maineen mittaamiseen. T-Median Luottamus&Maine-malli on kuitenkin viety analytiikan ja visuaalisuuden osalta erityiselle tasolle. Yhdistäessään maineen ja sidosryhmien käytöksen se on mitä oivallisin työkalu organisaation liiketoiminnan kehittämisessä”.

 

Lisätietoja:

Hanna-Mari Aula, puh. 040 585 6466, hanna-mari.aula@t-media.fi

Harri Leinikka, puh. 040 505 5001, harri.leinikka@t-media.fi