Anne-Maria Flanagan T-Media Relations Oy:n hallitukseen
T-Media jatkaa panostusta liiketoimintalähtöiseen vastuullisuuteen.
T-Media Relations Oy:n yhtiökokous on vahvistanut Anne-Maria Flanaganin nimityksen yhtiön hallitukseen. Flanagan toimii vastuullisuusjohtajana SRV Yhtiöt Oyj:ssä. Hän on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri.
”Tämä on kiehtova mahdollisuus olla kehittämässä liiketoimintalähtöistä vastuullisuutta”, Anne-Maria Flanagan sanoo. ”T-Media yhdistää liiketoimintanäkemyksen ja vastuullisuusosaamisen aidosti ainutlaatuisella tavalla. Yhtiön asiantuntijoiden kehittämät menetelmät auttavat tuomaan tervetullutta konkretiaa liiketoiminnan kehittämiseen ja sidosryhmätuen rakentamiseen.”
Anne-Maria Flanagan tuo T-Median yrityskokonaisuuteen mukanaan vahvaa strategista vastuullisuusosaamista. Hänen aiempia työnantajiaan ovat muun muassa PwC, Fazer, Kesko ja Deloitte.
”Vastuullisuudella on yhä selkeämpi yhteys siihen, miten sekä kuluttaja- että yritysasiakkaat käyttäytyvät yhtiöitä kohtaan”, sanoo T-Media Relations Oy:n hallituksen puheenjohtaja ja T-Media Oy:n toimitusjohtaja Harri Leinikka. ”Tämä käy kiistatta ilmi yli kahdestasadasta tuhannesta tekemästämme yritysanalyysista. Markkinan kehitys on kutsu investoida edelleen vastuullisuusneuvonantomme kehittämiseen.”
T-Media Relations kertoi vastikään ajatusjohtaja Leo Straniuksen siirtymisestä yhtiön kestävän tulevaisuuden johtajaksi. Aiemmin T-Media Relations Oy:n osakkaaksi ja vastuullisuuspalvelujen johtajaksi on liittynyt eturivin vastuullisuuskonsultti Sari Kuvaja. Stranius ja Kuvaja tuovat monipuolisen yritys- ja kansalaisjärjestökentän kokemuksensa T-Median vastuullisuus- ja sidosryhmäpalveluihin.
”Liiketoiminnan kannalta on tärkeää, että vastuullisuuden rooli maineen rakentajana tulee ymmärrettyä oikein”, sanoo Leinikka. ”Unelmajoukkueessamme vastuullisuuden syväosaaminen yhdistyy MBA- ja tohtoritason bisnes- ja maineajatteluun. Yhdistelmä on voimakas, ja kehitämme sitä edelleen.”