Pörssiyhtiöiden Luottamus&Maine-tutkimus 2025

T-Media Oy toteuttaa viidettä kertaa yhteistyössä Pörssisäätiön ja Suomen Osakesäästäjät ry:n kanssa tutkimuksen, jossa selvitetään Helsingin pörssiin listattujen merkittävimpien yhtiöiden maine yksityissijoittajien keskuudessa. Yhtiöiden maine mitataan  Luottamus&Maine®-menetelmällä ja tutkimuksen tulokset julkistetaan 22.8.2025 Viisas Raha -lehdessä. Kaikkien vastaajien kesken arvotaan kolme tuhannen euron arvoista osakesalkkua. 

 

Analyytikkomme käsittelevät antamiasi tietoja anonyymisti, eikä yksittäistä vastaajaa voida tunnistaa lopullisista tuloksista.

Arvonnan säännöt:

Osakesalkku koostetaan parasmaineisten yhtiöiden osakkeista. Arvonnan järjestää T-Media Oy ja siihen voivat osallistua kaikki tutkimukseen osallistuneet. Tutkimuskutsu on lähetetty Pörssisäätiön uutiskirjeen saajille, Suomen Osakesäästäjien jäsenille sekä Nordnetin asiakkaille ja uutiskirjeen saajille sekä some-kanavien seuraajille.

Tutkimuslomakkeella vastaajia pyydetään jättämään sähköpostiosoitteensa lomakkeen lopussa, mikäli haluavat osallistua arvontaan. Yhteystiedot tallentuvat erilliseen tietokantaan, eikä niitä voida missään vaiheessa yhdistää tutkimuksessa annettuihin vastauksiin.

Arvontaan voi osallistua niin kauan kuin tutkimuksen tiedonkeruu on auki. Tiedonkeruu avataan viikolla 20 ja se suljetaan kun kaikkiin tutkittaviin yhtiöihin on saatu riittävä määrä vastauksia, viimeistään kuitenkin 27.6.2025.

Arvonta suoritetaan elokuussa tutkimuksen tulosten julkistusten yhteydessä. Voittajille ilmoitetaan voitosta siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka he ovat antaneet ilmoittautuessaan arvontaan. Palkinnot luovutetaan voittajille heidän kanssaan erikseen sovittavalla tavalla. T-Media maksaa arpajaisveron.

Lisätietoja yrityskohtaisista tuloksista

Mustavalkoinen ylävartalokuva hymyilevästä Laurista, jolla puku päällään.

Lauri Leppo, Asiantuntija


+358 50 433 6609
lauri.leppo@t-media.fi

Lauri toimii asiakkaidemme apuna tutkimushankkeiden käynnistämisessä ja koordinoimisessa sekä tulosten hyödyntämisessä. Ennen T-Medialle tuloa Lauri on toiminut pitkään asiakassuhteiden rakentajana ja syventäjänä finanssialalla, jossa hän on päässyt todistamaan luottamuksen ja maineen merkityksen käytännössä.

Mustavalkokuva hymyilevästä Harri Leinikasta, silmälaseissa ja tumma puku päällä.

Harri Leinikka, Toimitusjohtaja

M.Sc.(Tech.), Certificate of Reputation Management
+358 40 505 5001
harri.leinikka@t-media.fi

Harri on T-Median toimitusjohtaja ja perustajaosakas. Harrilla on yli 20 vuoden kokemus viestinnästä ja maineen johtamisesta. Harri on työskennellyt Alma Mediassa ja TATin johtoryhmässä sekä Inforin hallituksessa.