Mihin mainetta tarvitaan? -kirja
Mihin mainetta tarvitaan? -kirjaan on koottu tuorein tietämyksemme ja pala T-Median historiaa kuluneiden 25 vuoden ajalta. Saat vastauksen kysymyksiin: Miten maine ja vastuullisuus liittyvät toisiinsa? Miten maine auttaa informaatiovaikuttamista vastaan? Millaiset seikat tekevät kaupungista houkuttelevan asuinpaikan?
Tilaa kirja omaksesi alta!
“Maine ohjaa huomaamattamme toimintaamme joka päivä ja koko ajan. Paikan maine vaikuttaa siihen, haluammeko mennä sinne. Ihmisen henkilökohtainen maine tai yrityksen maine vaikuttaa siihen, haluammeko toimia heidän kanssaan. Ja viime kädessä meitä ohjaa myös käsitys omasta maineestamme ja valintojemme vaikutuksesta henkilökohtaiseen maineeseemme.
Päätöksemme, tekemisemme ja tekemättä jättämisemme määrittävät sen, minkälaisessa maailmassa elämme tulevaisuudessa, ja maine luo aivan huomaamatta näiden päätösten reunaehdot. Näin maine ja etiikka ilmiöinä nivoutuvat toisiinsa. Maine omalla tavallaan varmistaa, että etiikka toteutuu.”
— Riku Ruokolahti, kehitysjohtaja
Kirjassa ääneen pääsevät T-Medialta toimitusjohtaja Harri Leinikka, tutkimusjohtaja Sari Maunula, tutkimuspäällikkö Petteri Puska, Sales Lead Elisa Runsas, kehitysjohtaja Riku Ruokolahti, vanhempi asiantuntija Kari Väisänen, Third Rockin toimitusjohtaja Leo Stranius sekä S-ryhmän vastuullisuusjohtaja Nina Elomaa.
Tutustu kirjan sisällysluetteloon.
Tilaa Mihin mainetta tarvitaan? -kirja: