Maineklinikka
T-Median Maineklinikka auttaa teitä syventämään ymmärrystänne maineen johtamisesta, maineen kahdeksan eri osa-alueen sisällöistä sekä konkretisoimaan niistä organisaationne kannalta keskeisimpiä toimenpiteitä. Työmme pohjaa Luottamus&Maine-tutkimuksenne tuloksiin, strategiaanne sekä muihin ajankohtaisiin ilmiöihin toimintaympäristössänne.
Maineklinikka on kevyt ja osallistava työpaja, joka tarjoaa käyttöönne kansainvälisesti kovatasoisen asiantuntemuksen mainetyöstä. Klinikkaa vetää T-Median vanhempi asiantuntija, maineesta väitellyt tohtori Hanna-Mari Aula, jolla on yli 20 vuoden kokemus tutkimuksen ja mainetyön parissa.
Katso Hanna-Marin vinkit maineen johtamiseen
Maineklinikan hyödyt
1. Syventää ymmärrystänne organisaationne mainetyöstä
2. Konkretisoi juuri teille tällä hetkellä tärkeitä mainetekijöitä
3. Auttaa kääntämään mainetutkimuksen tulokset oikeiksi kehitystoimiksi
Ota yhteyttä

Hanna-Mari Aula, Vanhempi asiantuntija
Hanna-Mari keskittyy analytiikkapohjaiseen maineen johtamisen neuvonantoon. Hanna-Marilla on 20 vuoden kokemus tutkimuksen ja mainetyön parissa. Aiemmin hän on työskennellyt KAUTE-säätiössä ja Pohjoisrannassa sekä tutkimustyössä Aallossa ja Stanfordissa.

Petteri Puska, Tutkija
Petteri toimii tutkijana T-Mediassa. Hän vastaa asiakasvetoisten tutkimusprojektien läpiviemisestä. Aikaisemmin Petteri työskenteli kuluttajatutkijana Vaasan yliopistossa. Väitöskirjassaan hän tarkasteli vihreän kuluttamisen maineellisia aspekteja.