FAQ – Usein kysyttyjä kysymyksiä
Tälle sivulle olemme listanneet tutkimus- ja konsultaatiopalveluihimme liittyen usein kysyttyjä kysymyksiä. Eikä kysymystäsi löydy listasta tai haluatko lisätietoja? Jätä yhteystietosi alla olevasta painikkeesta:
FAQ
- Emme ole vielä kovin tunnettu, voidaanko mainetta silti mitata?
Jokaisella yrityksellä ja organisaatiolla on tunnettuuden tasosta riippumatta maine. Suuren yleisön keskuudessa hieman tuntemattomammallakin organisaatiolla on kokonaismaine, mutta pienempi yleisö. Organisaation tuntevat yksilöt muodostavat kokonaisuuden, joka muodostuu kokoelmasta yrityksen muita sidosryhmiä. Yhtiön asiakas tai työntekijä on myös suuren yleisön edustaja, niin kuin on yritystä kritisoiva toimittajakin. Maine kannattaa aina mitata, jotta tämä suuri muuttuja ei jää teille tuntemattomaksi.
- Millaisia vaiheita Luottamus&Maine-tutkimusprosessiin kuuluu?
Tutkimusprosessi sisältää- tutkimusten tiedonkeruun,
- data-analyysit,
- vaikuttavuusanalyysien toteutuksen,
- tulosten raportoinnin ja johtopäätökset
- tulosten läpikäymisen yhdessä esittelytilaisuudessa. Tulosten läpikäymiseen sovitaan erillinen ajankohta, kun tutkimuksen tiedonkeruu on valmistunut.
- Annatteko apua tulosten tulkitsemisessa?
Tulemme esittelemään tutkimuksen toimenpidesuosituksineen. Asiantuntijamme pitävät huolta, että saat selkeän ja kattavan käsityksen tutkimuksenne tuloksista. Selkeä, visuaalinen ja informatiivinen tutkimusraporttimme auttaa teitä tulosten ja maineen vaikutuksen ymmärtämisessä ja tulosten soveltamisessa käytäntöön.
- Voidaanko meidän maineemme tutkia ilman että itse tiedämme siitä?
Tutkimme yritysten ja organisaatioiden mainetta laajasti Suomessa sekä kansainvälisesti. Näin saamme arvokasta vertailutietoa mainekentän kehityksestä esimerkiksi yksittäisen toimialan sisällä. Organisaationne saattaa olla tällöin mukana tutkittavien joukossa.
Eikö kysymystäsi löytynyt listasta? Ota yhteyttä – annamme mielellämme lisätietoja!
Harri Leinikka, Toimitusjohtaja
Harri on T-Median toimitusjohtaja ja perustajaosakas. Harrilla on yli 20 vuoden kokemus viestinnästä ja maineen johtamisesta. Harri on työskennellyt Alma Mediassa ja TATin johtoryhmässä sekä Inforin hallituksessa.
Riku Ruokolahti, Kehitysjohtaja
Riku Ruokolahti on T-Median kehitysjohtaja. Hän vastaa Luottamus&Maine-liiketoiminnasta ja valmentaa ylintä johtoa sekä johtoryhmiä kokonaisvaltaiseen maineen johtamiseen. Riku on suorittanut MBA-tutkinnon Henley Business Schoolissa.