ESG-mielikuvat

T-Median ESG PERCEPTION -mittari seuraa kattavasti organisaation ympäristö- ja yhteiskuntavastuun sekä sosiaalisen vastuun mielikuvia. Tutkimus avaa ymmärrystä ESG:n osa-alueista sekä niihin liitettyjen mielikuvien vahvuuksista ja heikkouksista. Mittarin avulla organisaation on mahdollista kehittää ja kohdentaa ESG-toimenpiteensä kannaltaan optimaalisesti.

 

 

Oman tilannekuvan lisäksi oleellinen osa raportointia on organisaation omien tulosten vertaaminen toimialakohtaiseen ja yleiseen ESG-indeksiin, jota olemme T-Mediassa seuranneet jo kymmenen vuoden ajan. Lisäksi tarjoamme mahdollisuuden tehdä tarkempaa kilpailijavertailua ESG:n osalta.

 

 

ESG PERCEPTION -raportin perusteella tehtävistä toimenpidesuosituksista vastaa vuosien pitkällä kokemuksella vastuullisuusasioissa arvostettu sisaryhtiömme Third Rock Finland.

 

Ota yhteyttä ja kysy lisää ESG PERCEPTION -mittarista!

Mustavalkokuva hymyilevästä Harri Leinikasta, silmälaseissa ja tumma puku päällä.

Harri Leinikka, Toimitusjohtaja

M.Sc.(Tech.), Certificate of Reputation Management
+358 40 505 5001
harri.leinikka@t-media.fi

Harri on T-Median toimitusjohtaja ja perustajaosakas. Harrilla on yli 20 vuoden kokemus viestinnästä ja maineen johtamisesta. Harri on työskennellyt Alma Mediassa ja TATin johtoryhmässä sekä Inforin hallituksessa.