Sidosryhmätutkimukset

Sidosryhmät määrittelevät liiketoiminnan menestyksen ja toiminnan oikeutuksen. Ilman asiakkaita, työntekijöitä, sijoittaja tai yhteiskunnan osoittamaa luottamusta ja tukea toiminnan edellytykset ehtyvät vääjäämättä.

 

Ensiluokkaiset tutkimusmallimme kattavat sidosryhmäsuhteiden arvioinnin laadukkaita analytiikkametodeja hyödyntäen. Data-analyysimme auttaa määrittämään menestyksen kannalta tärkeimmät tekijät.

Luottamus&Maine-mallia voidaan hyödyntää suoraan kansalaisten, asiakkaiden ja potentiaalisten asiakkaiden, työntekijöiden ja potentiaalisten työntekijöiden, institutionaalisten ja piensijoittajien sekä poliittisten päättäjien keskuudessa. Mediabarometria voidaan käyttää journalistien parissa. Työnantajakuvatutkimuksen avulla pääsemme käsiksi nykyisten ja tulevien ammattilaisten mielikuviin Suomessa ja kansainvälisesti.

Käyttämämme menetelmät takaavat tulosten vertailukelpoisuuden eri sidosryhmissä, jolloin sidosryhmäsuhteita voi arvioida ja kehittää kokonaisuutena. Suurimman hyödyn tutkimuksestamme saa, kun valjastaa sen käyttöön useammassa eri sidosryhmässä.

Ethän epäröi kysyä, millaisen tutkimuskokonaisuuden voisimme rakentaa palvelemaan juuri teidän tarpeitanne.

 

Katso Harri Leinikan näkemykset monisidosryhmäisestä johtamisesta

 

Katso alla olevasta videosta T-Median toimitusjohtajan Harri Leinikan haastattelu maineen monisidosryhmäisen tutkimisen ja johtamisen eduista. Harrin näkemykset perustuvat yli kymmenen vuoden kokemukseen Luottamus&Maine-tutkimuksen ja asiakkaidemme mainetyön parissa.

 

Lisätietoa

Mustavalkokuva hymyilevästä Harri Leinikasta, silmälaseissa ja tumma puku päällä.

Harri Leinikka, Toimitusjohtaja

M.Sc.(Tech.), Certificate of Reputation Management +358 40 505 5001 harri.leinikka@t-media.fi

Harri on T-Median toimitusjohtaja ja perustajaosakas. Harrilla on yli 20 vuoden kokemus viestinnästä ja maineen johtamisesta. Harri on työskennellyt Alma Mediassa ja TATin johtoryhmässä sekä Inforin hallituksessa.

Ota yhteyttä