Työnantajakuva

T-Median Työnantajakuvatutkimus tarjoaa työkalun organisaation työnantajakuvan selvittämiseen. Tutkimuksessa hyödynnämme Luottamus&Maine-tutkimusmalliamme, jota täydennämme vielä sarjalla työnantajakuvaa koskevia lisäkysymyksiä. Tutkimus keskittyy tarkastelemaan kaupallisen ja/tai tekniikan alan korkeakoulutettujen sekä vielä tutkintoaan suorittavien näkemyksiä tutkittavasta organisaatiosta. Tutkimuksen avulla organisaation on mahdollista hahmottaa millaisena heidät nähdään työnantajana ja miten se voisi työnantajana kehittyä.

 

Työnantajakuvatutkimuksen hyödyt

 

  • työnantajakuvatutkimus avaa näkymän tutkittavan organisaation maineeseen potentiaalisten työntekijöiden keskuudessa
  • kartoittamalla niin korkeakoulutettujen kuin vielä tutkintoaan suorittavienkin näkemyksiä tarjoamme kuvan työvoiman saatavuudesta nyt ja tulevaisuudessa
  • data-analyysin avulla löydämme organisaation keskeisimmät vahvuudet ja kriittisimmät kehityskohteet vetovoiman kasvattamiseksi
  • laaja tutkimuspankkimme ja monipuolinen työnantajakuvaosaamisemme auttavat tilannekuvan ja kilpailutilanteen hahmottamisessa
  • havainnollisen esitystavan ansiosta tutkimustulokset on helppo ymmärtää, presentoida johtoryhmälle ja jalkauttaa organisaation käyttöön kokonaisvaltaisesti.

Ota yhteyttä

Harri Leinikka, Toimitusjohtaja

M.Sc.(Tech.), Certificate of Reputation Management +358 40 505 5001 harri.leinikka@t-media.fi

Harri Leinikka on T-Median toimitusjohtaja ja perustajaosakas. Harrilla on yli 20 vuoden kokemus viestinnästä ja maineen johtamisesta. Harri on työskennellyt Alma Mediassa ja TATin johtoryhmässä sekä Inforin hallituksessa.

Ota yhteyttä