Työnantajakuva

T-Median Työnantajakuvatutkimus tarjoaa käyttöösi ensiluokkaisen data-analytiikan, monipuolisen työnantajakuvaosaamisen sekä maamme laajimman vertailupankin. Tutkimuksen avulla hahmotat työnantajamaineenne nykytilan sekä tärkeimmät kehityskohteet.

Hyödynnämme tutkimuksessa Luottamus&Maine-tutkimusmallia ja syvennymme työnantajakuvaan sitä mittaavilla väittämillä ja kysymyksillä.

 

 

Työnantajakuvatutkimus voidaan toteuttaa monisidosryhmäisesti sisäisistä ulkoisiin sidosryhmiin: henkilöstöstöstä potentiaalisiin työntekijöihin. Työnantajamaineen tutkiminen eri sidosryhmissä tukee kokonaiskuvan muodostamista maineen johtamisen työkaluna.

 

Työnantajakuvatutkimuksen hyödyt

 

1. DATA-ANALYYSIN avulla löydämme organisaation keskeisimmät vahvuudet ja kriittisimmät kehityskohteet vetovoiman kasvattamiseksi

2. LAAJA TUTKIMUSPANKKIMME ja monipuolinen työnantajakuvaosaamisemme auttavat tilannekuvan ja kilpailutilanteen hahmottamisessa

3. HAVAINNOLLISEN ESITYSTAVAN ansiosta tutkimustulokset on helppo ymmärtää, presentoida johtoryhmälle ja jalkauttaa organisaation käyttöön kokonaisvaltaisesti

Olemme tehneet yhteistyötä T-Median kanssa jo vuosia liittyen työnantajamaineemme kehittämiseen. Saamamme palvelu on aina ollut ystävällistä, nopeaa, idearikasta ja tarvittaessa meille räätälöityä. Mainetutkimukset eri sidosryhmien keskuudessa ovat olleet erityisen hyödyllisiä.

Työnantajakuvan erikoistutkimus

 

Tekniikan ja kaupallisen alan osaajien keskuudessa toteutettava työnantajakuvan erikoistutkimuskierros luotaa vuosittain työelämään liittyviä arvoja ja työpaikan valintakriteereitä. Samassa tutkimuskokonaisuudessa tarkastelemme niin koulutusalojen opiskelijoiden kuin ammattilaisten näkemyksiä tutkittavista organisaatioista. Vuoden 2020 tutkimustuloksiin pääset tästä.

Tilaamanne Työnantajakuvatutkimuksen tarkempi analyysi on sisäiseen käyttöönne. Raportoimme vain tutkimuksen yleisistä havainnoista julkisesti.

Työnantajamainetta on toki mahdollista mitata muinakin ajankohtina kuin varsinaisen työnantajamaineen erikoistutkimuksen aikana keväällä. Ota yhteyttä ja kerromme lisää – yhteystiedot alla!

 

Katso tulevat erikoistutkimukset

Ota yhteyttä

Susanna Saarenpää, Myyntipäällikkö

BBA +358 40 706 6019 susanna.saarenpaa@t-media.fi

Suski toimii asiakkaidemme apuna tutkimushankkeiden käynnistämisessä ja koordinoimisessa sekä tulosten hyödyntämisessä. Suskilla on vahva tausta henkilöstön ja asiakaskokemuksen kehittämisessä ja valmentamisessa.

Ota yhteyttä