In English
Posted on 06.10.2017 in

Reputation Awards focused on the business impact of corporate responsibilityMaine-gaalan teemana vastuullisuuden liiketoimintavaikutukset

T-Media’s annual Reputation Awards took place again on September 28. We heard several interesting viewpoints on reputation management, corporate responsibility, trust and their business impact. In his keynote speech, Jukka Kurttila from Finlayson shared some of his learnings in making social responsibility one of the core values of the business.

In addition, we of course awarded the prizes for this year’s Top 3 companies in the national reputation research: Kone, Supercell and Ponsse. Once again, congratulations to the winning trio!

On the video (in Finnish) we captured some of the highlights of the day as well as the interviews of the awarded companies.

 

 

 T-Media järjesti 28.9. vuosittaisen mainegaalan, jossa kuultiin useita kiinnostavia näkökulmia maineenhallinnasta, vastuullisuudesta, luottamuksesta ja niiden vaikutuksista liiketoimintaan. Parhaita käytäntöjään ja oppejaan jakoi muun muassa Finlaysonin Jukka Kurttila.

Lisäksi tietysti palkittiin tämän vuoden suuressa mainetutkimuksessa kolmen parhaan joukkoon valikoituneet yritykset: Kone, Supercell ja Ponsse. Onnea vielä voittajakolmikolle!

Videolla vielä maistiaisia päivän tunnelmasta sekä voittajien haastattelut.