Työnantajakuva ja vetovoima

T-Median työnantajakuvakampanjoiden toteutus ja kehitys on siirtynyt kesällä 2018 julkistetun yrityskaupan myötä Sanoma-konserniin kuuluvalle Oikotie Työpaikoille. Suomalaiselle rekrytoijalle järjestely tarjoaa tehokkaampia tapoja profiloitua ja erottua. Työnantajakuvan suunnittelun pohjalla on kuitenkin edelleen T-Median tutkimukset työelämän trendeistä ja asiakaskohtaiset tarkat data-analyysit niistä maineen osa-alueista, joita kehittämällä organisaation vetovoima kasvaa eniten.

Kiitettyjä Oikotien vastuulle siirtyneitä kampanjoitamme ja palveluitamme työnantajakuvan rakentamiseen ovat muun muassa:

Vastuullinen kesäduuni – kesaduuni.org

Vastuullinen kesäduuni (VKD) on Suomen vaikuttavin vastuullisuus- ja työnantajakuvakampanja. Kampanjan tavoitteena on tarjota nuorille ihmisille laadukkaampaa kesätyötä ja arvokasta työkokemusta. Hyvin hoidettu kesätyö on työnantajalle mahdollisuus tehdä vaikutus tulevaisuuden osaajiin ja kantaa samalla yhteiskunnallinen vastuunsa nuorten työllistämisestä. Vastuullinen kesäduuni -kampanjassa työnantajat kehittävät kesätyöprosessejaan tutkimustiedon pohjalta ja verkoston hyviä käytäntöjä hyödyntäen.

Lisätietoa:
Päivi Salminen-Kultanen, MMM, eMBA
paivi.salminen-kultanen@sanoma.com
+358 440 727 9717

Kunkoululoppuu.fi

Kun koulu loppuu (KKL) tarjoaa nuorille arvokasta tietoa opiskelusta, tulevaisuuden työelämästä ja uravaihtoehdoista. KKL-kampanjan verkkosivusto ja vuosittainen laajalevikkinen painettu opas kertovat lukijoilleen kattavan näkymän tulevaisuuden toimialoista ja parhaista ammattikorkeakouluista sekä yliopistoista. Yhdessä Taloudellisen tiedotustoimiston kanssa toteutettavaan kampanjaan kuuluu myös T-Median tekemä maan laajin nuorten tulevaisuuden opiskelu- ja uratoiveita kartoittava tutkimus.

Lisätietoa:

Vesa Vilenius, Yhteyspäällikkö, Tradenomi
vesa.vilenius@sanoma.com
+358 50 560 8488