Työnantajakuva ja vetovoima

T-Medialla on pitkä kokemus työnantajakuvaa kehittävien sisältöjen suunnittelusta ja toteutuksesta. Suunnittelun pohjalla on tiedot työelämän trendeistä ja asiakaskohtainen data-analyysi niistä maineen osa-alueista, joita kehittämällä vetovoima kasvaa eniten.

Kampanjamme auttavat työnantajia, toimialoja ja oppilaitoksia osallistamaan ja sitouttamaan kohdeyleisönsä. Kampanjoiden toteutus on siirtynyt kesällä 2018 julkistetun yrityskaupan myötä Sanoma-konserniin kuuluvalle Oikotie Työpaikoille, jonka laajat kanavat tavoittavat eri kohderyhmät aikaisempaa laajemmin. Suomalaiselle rekrytoijalle järjestely tarjoaa uusia tapoja profiloitua ja erottua.

Kiitettyjä Oikotien vastuulle siirtyneitä kampanjoitamme ja palveluitamme työnantajakuvan rakentamiseen ovat muun muassa:

Vastuullinen kesäduuni

Vastuullinen kesäduuni (VKD) on Suomen vaikuttavin vastuullisuus- ja työnantajakuvakampanja. Kampanjan tavoitteena on tarjota nuorille ihmisille laadukkaampaa kesätyötä ja arvokasta työkokemusta.

Hyvin hoidettu kesätyö on työnantajalle mahdollisuus tehdä vaikutus tulevaisuuden osaajiin ja kantaa samalla yhteiskunnallinen vastuunsa nuorten työllistämisestä. Vastuullinen kesäduuni -kampanjassa työnantajat kehittävät kesätyöprosessejaan tutkimustiedon pohjalta ja verkoston hyviä käytäntöjä hyödyntäen.

Lisää voit lukea Vastuullinen kesäduuni -sivustolta.

Lisätietoa:

Päivi Salminen-Kultanen, liiketoimintajohtaja
MMM, eMBA
paivi.salminen-kultanen@t-media.fi
+358 440 727 9717

Kun koulu loppuu

Kun koulu loppuu (KKL) tarjoaa yläkoulun ja lukion päättäville nuorille arvokasta tietoa jatko-opiskelusta, tulevaisuuden työelämästä ja uravaihtoehdoista.

KKL-kampanjan jatkuvasti päivittyvä verkkosivusto ja vuosittainen laajalevikkinen painettu opas kertovat lukijoilleen kattavan näkymän tulevaisuuden toimialoista ja parhaista ammattikorkeakouluista sekä yliopistoista.

Yhdessä Taloudellisen tiedotustoimiston kanssa toteutettavaan kampanjaan kuuluu myös maan laajin yläkoululaisten ja lukiolaisten tulevaisuuden toiveita ja mielikuvia kartoittava tutkimus. Kun koulu loppuu -tutkimus paljastaa kiinnostavimmat toimialat ja korkeakoulut sekä tärkeimmät vetovoimatekijät.

Lisätietoa:

Vesa Vilenius, vastaava tuottaja
Tradenomi
vesa.vilenius@t-media.fi
+358 50 560 8488