In English
[:fi]Sari Kuvaja johtamaan T-median vastuullisuuspalveluja[:]
16.8.2018 in

Sari Kuvaja johtamaan T-Median vastuullisuuspalveluja


T-Media laajentaa palveluvalikoimaansa vastuullisuuspalveluihin. Vastaperustetun yritysvastuuyksikön johtoon ja T-Media Relations Oy:n osakkaaksi on kutsuttu Sari Kuvaja. Uuden palvelualueen erityinen vahvuus on liiketoimintalähtöisen yritysvastuun neuvonanto.

T-Media laajentaa palveluvalikoimaansa mainetutkimuksista ja neuvonannosta yritysvastuun kehittämiseen. Yritysvastuupraktiikan johtajana on aloittanut Sari Kuvaja. Hänet on kutsuttu myös T-Media Relations Oy:n osakkaaksi. Sari Kuvaja siirtyy T-Mediaan omasta yritysvastuupalveluihin keskittyneestä yrityksestään Sari Kuvaja Signalsista.

”Yritysvastuupalveluissa lähtökohtana on vastuullisuuden ja liiketoiminnan saumaton yhdistäminen. Tämä on mielestäni innostavaa ja motivoivaa – ja ehdottomasti sitä, mitä yritysten ja organisaatioiden vastuullisuustyössä juuri nyt tarvitaan”, Sari Kuvaja sanoo.

T-Median yritysvastuutyö pohjautuu yli 100 000 vastuullisuusarvion tutkimuspankkiin ja yhtiön asiantuntijoiden kehittämään Vastuullisuuden voimakenttä -suunnittelutyökaluun. Vastuullisuuden voimakenttä määrittelee yritysvastuun strategiset painopisteet ja suunnan yritysvastuun toimenpiteille.

”Fantastista, että saimme Sarin osaksi tiimiämme”, sanoo T-Media Relations Oy:n toimitusjohtaja Jirimiko Oranen.

”Sari on ollut mukana Suomen johtavien yhtiöiden vastuullisuustyössä. Hänen monipuolinen ja pitkä kokemuksensa on oiva perusta palvelujemme laajentamiselle. Uusi palvelumme yhdistää vastuullisuusajattelun liiketoimintahyötyjen tunnistamiseen.”

Vastuullisuus liikkuu kohti liiketoiminnan ydintä

T-Media Relations on viimeisen kahden vuoden aikana auttanut yli kahdenkymmenen organisaation johtoa mainestrategisessa suunnittelussa. T-Media on tutkimuksillaan auttanut jo yli sataa organisaatiota vastuullisuuden nykytilan määrittämisessä.

”Vastuullisuudesta tulee erottamaton osa yritysten ja organisaatioiden toimintaa vasta siinä vaiheessa, kun vastuullisuusnäkökohdat sovitetaan yhteen liiketoimintastrategian kanssa”, Kuvaja tähdentää.

”T-Median kehittämä Vastuullisuuden voimakenttä auttaa yrityksiä ja niiden johtoa fokusoimaan vastuullisuustyötä niihin osa-alueisiin, jotka ovat sidosryhmille olennaisia ja liiketoiminnalle merkittäviä.”

 Lisätietoja:

Sari Kuvaja, MMM
Vastuullisuuspalvelujen johtaja
T-Media Relations Oy
sari.kuvaja(a)t-media.fi
040-528 2820

Jirimiko Oranen, MBA
Toimitusjohtaja
T-Media Relations Oy
jirimiko.oranen(a)t-media.fi
040-756 6655