Bränditutkimukset

Luottamus&Maine-tutkimusten ohella olemme toteuttaneet asiakkaillemme lukuisia bränditutkimuksia. Tutkimuksessamme selvitämme teille brändinne tunnettuuden tason, brändiin liitettävät spontaanit mielikuvat sekä tarkat arvosanat brändiatribuuteistanne. Tarkan ja erikoistuneen data-analyysimme avulla löydämme ja todennamme brändinne vahvuudet, heikkoudet ja kriittisimmät kehityskohteet.

Oleellinen osa bränditutkimuksiamme on vaikuttavuus ja polarisaatioanalyysit. Näiden analyysien avulla pystymme löytämään brändinne merkittävimmät kehityskohteet: tavoitteena kasvava ostamishalukkuus ja suosio brändiänne kohtaan.

Bränditutkimuksessa teitä palvelee ammattataitoinen tutkimus- ja analyysitiimimme sekä bränditutkimuksia vuosikymmenten kokemuksella vetävä tutkimusjohtaja Sari Maunula.

 

Palvelemme asiakkaitamme tarvelähtöisesti toteuttaen organisaatiokohtaisia tutkimuksia vuoden jokainen viikko.
Ota yhteyttä niin sovitaan teille sopiva aikataulu tutkimuksen toteutukselle.

Yhteydenottolomake

 

Millainen on brändin ja maineen suhde? Molemmat ovat strategisia konsepteja ja tuottavat taloudellista arvoa, mutta hyvin eri tavalla. Maine luo yritykselle luvan toimia ja sidosryhmien myötävaikutuksen toiminnalle. Brändi puolestaan pitää huolta differoitumisesta ja markkinalähtöisestä merkityksellisyydestä.

Lue lisää brändin ja maineen suhteesta

Lisätietoa

Sari Maunula, Tutkimusjohtaja

M.Sc.(Econ.) +358 50 409 1543 sari.maunula@t-media.fi

Sari johtaa T-Median tutkimustoimintaa. Sari on aiemmin työskennellyt Taloustutkimuksessa ja Aegis Mediassa tutkimuspäällikkönä. Sarilla on pitkä kokemus brändi- ja mainetutkimuksista sekä henkilöstötutkimuksista.

Ota yhteyttä