PALVELUMME

Maine- ja brändianalytiikka

T-Medialla on maailman parhaat työkalut maineen, brändin ja sidosryhmäsuhteiden analysointiin sekä toimenpidesuositusten antamiseen.

Lue lisää >>

Viestintä ja markkinointi

T-Media auttaa asiakkaitaan sidosryhmätuen kasvattamisessa viestintä- ja markkinointipalveluilla sekä liikkeenjohdon neuvonannolla.

Lue lisää >>

Työnantajakuva ja vetovoima

T-Medialla on pitkä kokemus työnantajakuvan rakentamisesta ja kokonaisten toimialojen vetovoiman kehittämisestä.


Lue lisää >>

T-MEDIA NUMEROINA

  Asiakasta
  ASIAKASUSKOLLISUUS %
  MAATA
  VUODEN KOKEMUS

ESIMERKKEJÄ PALVELUISTAMME

ASIAKKAILTAMME

Olemme saaneet konkreettista apua vuorovaikutuksemme ja toimintamme kehittämiseen Luottamus&Maine –tutkimuksen toteutuksen ja tulosten kautta. Mallin avulla pääsemme hyvin kiinni tärkeimpiin kehityskohtiin ja asioihin, joihin panostamisesta on meille ja yrityskuvallemme todellista hyötyä.

- Martina Lilius, Viestintäpäällikkö, Berner Oy

”T-Media tuottaa työnantajille arvokasta tietoa työelämän trendeistä. Tämä auttaa työnantajia olemaan paremmin valmistautuneena työelämän murroksiin. T-Media on myös ottanut erittäin aktiivisen ja vaikuttavan roolin nuorten työllistämisen parissa ”Vastuullinen Kesäduuni”-kampanjassa.”

- Jouni Turunen, Head of Finland Country HR, Nokia

“DNA on tehnyt jo useamman vuoden yhteistyötä T-Median kanssa, ja yhteistyön laajuus on kasvanut viime vuosina. Arvostamme T-Median tutkittua ja kokonaisvaltaista mallia, joka palvelee hyvin DNA:n liiketoiminnan ja maineen kehittämistä monella osa-alueella.”

- Vilhelmiina Wahlbeck, Viestintäjohtaja, DNA Oyj

”Yhteistyö T-Median kanssa on kokonaisuudessaan erittäin sujuvaa ja luotettavaa. Harvoin saa olla mukana hankkeissa, joissa askeleet ovat näin hyvin hallussa. Respect!”

- Katri Viippola, Johtaja, HR, viestintä ja vastuullisuus , Varma

”Olemme tehneet yhteistyötä T-median kanssa jo vuosia liittyen työnantajamaineemme kehittämiseen. Saamamme palvelu on aina ollut ystävällistä, nopeaa, idearikasta ja tarvittaessa meille räätälöityä. Mainetutkimukset eri sidosryhmien keskuudessa ovat olleet erityisen hyödyllisiä.”

- Tiina Miettinen, Johtaja, henkilöstö ja viestintä. Fingrid Oyj

”Luottamus&Maine-tulokset ovat auttaneet meitä strategiatyössä ja toiminnan suuntaamisessa. Tuloksia on helppo viestiä eteenpäin.”

- Olli Ernvall, Viestintäjohtaja, VTT

Olen tehnyt vuosia yhteistyötä T-Median kanssa. Kokemukseni mukaan T-Media on ollut alusta lähtien hyvin ammattitaitoinen ja kunnianhimoinen sekä uutta etsivä tutkimus- ja viestintäyritys. Erityisesti olemme käyttäneet T-Median Luottamus & Maine -tutkimusta, jonka avulla olemme pystyneet saamaan hyvän tuntuman siihen, miten eri sidosryhmien näkemykset kehittyvät kaupasta ja Kaupan liitosta. Se on arvokasta tietoa edunvalvontaan.

- Juhani Pekkala, Toimitusjohtaja, Kaupan liitto

T-Median arvostetuin ja tunnetuin tutkimustuote on Luottamus&Maine. Luottamus&Maine selvittää organisaationne maineen rakenteen, paljastaa miten maine vaikuttaa sidosryhmienne käyttäytymiseen, ja löytää ne kultajyvät, joita kehittämällä saatte maineestanne parhaat liiketoiminnalliset hyödyt.

Luottamus&Maine-malli antaa organisaatiollenne kokonaisvaltaisen näkymän maineenne ja sidosryhmäsuhteidenne tilaan. Menetelmällä on vahva akateeminen pohja, ja se on kehitetty maailman parhaita käytäntöjä hyödyntäen.

Tutkimuksen kohderyhmäksi voitte valita esimerkiksi nykyiset asiakkaanne, suuren yleisön, sijoittajat, median edustajat tai poliitikot. Luottamus&Maine-malli on jo yli 100 organisaation käytössä yli 30 maassa.

Lue lisää

UUSIMMAT JULKAISUT

17.05.2017

Riku Ruokolahti: kun maine ja brändi tappelivat (1/2)

”Maine on minulle vain osa brändiä”, päätti maailman suurimman teräksen tuottajan brändijohtaja puheensa Milanossa.
 

15.05.2017

Sukupuoli määrittää vahvasti suomalaisnuorten ammatinvalintaa

Sukupuoli ohjaa vahvasti nuoren kiinnostusta eri toimialoja kohtaan. Tämä käy esille T-Median tekemästä Kun koulu loppuu – Nuorten tulevaisuusraportti 2017 -tutkimuksesta…
 

03.05.2017

Kääritään hihat ja käydään hommiin!

Työelämän kuumin puheenaihe juuri nyt pyörii uuden, joustavan työn ja kevytyrittäjyyden ympärillä. Dramaattinen käänne nähtiin huhtikuun lopussa, kun Eläketurvakeskus ilmoitti, että itsensä työllistäjät rinnastetaan jatkossa yrittäjiin…

OTA YHTEYTTÄ

Maine- ja brändianalytiikka

Maine- ja brändianalytiikka

Harri Leinikka
CEO, T-Media

tel. +358 40 505 5001
harri.leinikka@t-media.fi

 

Viestintä ja markkinointi

Viestintä ja markkinointi

Jirimiko Oranen
CEO, T-Media Relations

tel. +358 40 756 6655
jirimiko.oranen@t-media.fi

 

Työnantajakuva ja vetovoima

Työnantajakuva ja vetovoima

Päivi Salminen-Kultanen
Business Director

tel. +358 40 727 9717
paivi.salminen-kultanen@t-media.fi

T-MEDIA OY

EVIDENCE BASED REPUTATION ADVISORY

ETELÄINEN MAKASIINIKATU 4, 00130 HELSINKI

© T-MEDIA 1997 - 2017